domingo, noviembre 09, 2008

La població de l'estudi



A la secretaria de l'institut m'han donat el llistat d'alumnat que ha estudiat el centre des de temps inmemoriables, de fet des de que es va obrir al 1996.

A les llistes no consta qui va acreditar i qui no, de manera que he de quadrar les dues llistes que m'han proporcionat:
- El total d'alumnat
- L'alumnat acreditat.

Qui apareix a la primera llista però no a la segona vol dir que no va acreditar.

Estic fent uns documents excel on faré constar les següents variables:
- Curs en el que es va fer 4t d'ESO per última vegada
- Sexe
- Nacionalitat
- Des de quin curs van començar a estudiar en el centre
- Si van acreditar o no

La primera variable em servirà per fer els estrats. La segona i tercera variables les he fer perquè no sé bé si en el futur m'aniran bé. La quarta variable és eliminatòria, és a dir, l'alumnat que no ha estudiat 3r i 4t d'ESO en el centre no serà estudiat i la cinquena variable servirà per poder l'estudi de manera proporcionada, és a dir, si en un estrat determinat un 30% va acreditar i un 70% no, d'aquell estrat un 30% de les persones entrevistades haurà d'haver acredit i un 70% no ho ha d'haver fet.

No hay comentarios: